Økte inntekten i 2023 med 44% og senket kosten på Google med over 20% sammenlignet med 2022.
Økte inntekten på Google i 2023 med 59% ved å kun øke investeringen på Googe Ads med 9,5%
Sector Alarm reduserte kostnadene på Google i 2023 over 30% sammenlignet med 2022 og økte antall leads med 15% ved restrukturering av Google Ads-kontoen.
Økte inntekten fra Google med over 140% i 2023 sammenlignet med 2022. I samme periode reduserte vi forbruket på Google Ads med 6,6%
Ved hjelp av rett kanalprioritering mellom Google Ads/Google Display, Facebook Ads og programmatisk annonsering har nettbutikkens omsetning syvdoblet seg de siste 2 årene.
Filmweb ønsket å maksimere sitt potensiale på Google, og opplevde ikke at de fikk nok igjen for annonsekronene som ble lagt inn. Med Brist`s Google Søk-oppsett kuttet vi budsjett med 40% og økte salget med 14%.
Ved å identifisere de riktige målgruppene, klarte vi å få 84% av alle som fikk opp YouTube-annonsen for Camilla Pihl´s Chérie-kampanje til å se hele annonsen på 38 sekunder.
Ønsker du en digital suksesshistorie?
Ved å identifisere de riktige målgruppene, klarte vi å få 84% av alle som fikk opp YouTube-annonsen for Camilla Pihl´s Chérie-kampanje til å se hele annonsen på 38 sekunder.
Økte inntekten i 2023 med 44% og senket kosten på Google med over 20% sammenlignet med 2022.
Økte inntekten på Google i 2023 med 59% ved å kun øke investeringen på Googe Ads med 9,5%
Sector Alarm reduserte kostnadene på Google i 2023 over 30% sammenlignet med 2022 og økte antall leads med 15% ved restrukturering av Google Ads-kontoen.
Ved hjelp av rett kanalprioritering mellom Google Ads/Google Display, Facebook Ads og programmatisk annonsering har nettbutikkens omsetning syvdoblet seg de siste 2 årene.
Filmweb ønsket å maksimere sitt potensiale på Google, og opplevde ikke at de fikk nok igjen for annonsekronene som ble lagt inn. Med Brist`s Google Søk-oppsett kuttet vi budsjett med 40% og økte salget med 14%.
Ved å identifisere de riktige målgruppene, klarte vi å få 84% av alle som fikk opp YouTube-annonsen for Camilla Pihl´s Chérie-kampanje til å se hele annonsen på 38 sekunder.
Ønsker du en digital suksesshistorie?
Samarbeid som vinner
Widerøe
Årets bronsevinner i Smart tjeneste-kategorien utmerker seg med klassisk merkevarebygging og styrke i et utfordrende marked. De har skiftet fra performance-drevet til emosjonell kommunikasjon, basert på innsiktsfullt arbeid og tydelige mål. Med et kreativt konsept og ny digitalstrategi har de økt kjennskap og synlighet. Juryen imponeres av deres dyktige merkevarebygging som oppnår ønskede resultater.
PowerOffice
Årets sølvvinner i B2B-kategorien, kjent for sin solide og kreative tilnærming, har igjen imponert juryen. Med et helhetlig konsept og gjennomført strategi har de økt kundeporteføljen og markedsandeler betydelig. De fremhever hverdagsheltene og øker kontinuerlig kjennskap og preferanse. Deres smarte mediestrategi og kreative taktiske uttak støtter deres langsiktige merkevarebygging. Vi gratulerer Poweroffice med sølv for deres case – Norges supreste regnskapssystem.
- Filmweb har brukt Thor Christian i Brist i flere år og han er den absolutt beste innen Google-annonsering. Han skjønner godt vårt behov og våre produkter og gjør sitt ytterste for å levere gode resultater. Anbefales på det sterkeste.! engagement, and ultimately, conversions.
- Jenny Krog-Johnsen
- Brist er genuint interessert i at vi gjør det bra hos oss. Det merkes på alle flater uansett om det er snakk om møter, presentasjoner, eller performance-prat. Det jeg setter veldig pris på, er at Brist alltid vil si hva de tenker og er uredd med å utfordre oss. Takket være det tette samarbeidet, har vi spart mye penger og fått bedre resultater. Vi håper å beholde det nære forholdet i mange år fremover!
- Endre Wang Hole
- I vår tid med Brist har vi sett en betydelig reduksjon i våre markedsføringskostnader, samtidig som våre konverteringer har økt. Brist representerer en perfekt blanding av dyktighet, vennlighet og ekspertise, noe som er essensielt for å oppnå suksess og vekst. Jeg vil sterkt anbefale Brist til alle som ønsker et nært og effektivt samarbeid med sitt performance-byrå.
- Kevin Skjærvik
- Brist har vært en uvurderlig strategisk og operativ partner knyttet vår vekstreise på ca. 500 % fra 2019-2023.Med en gjennomført profesjonell, kommersiell, analytisk og metodisk tilnærming anser vi Brist som en nøkkelpartner i vår vekstreise fremover.Brist kan anbefales til alle som ønsker fremgang gjennom betalt annonsering gjennom Google og Meta.
- Vegard Kjøl
Er du på jakt etter en vekstpartner?
Vi driver din digitale vekst.
Våre kunder opplevde i snitt i 2023 vs. 2022:
5%
Økning i mediespend
40%
Økning i inntekt
31%
Økning i antall salg