Fra SEO til AEO: ny nøkkel til synlighet
Der SEO-arbeid fokuseres mot å oppnå høy rangering i søkeresultatene, skal AEO oppnå konkrete og presise svar på brukernes spørsmål. For å få til dette organiserer man innhold så det henger sammen med brukernes spørsmål, bruker strukturerte data til å gi søkemotoren rikelig med kontekst og tar i bruk naturlig språk.
Hva er egentlig en god ROAS?
Vi tar en rask gjennomgang av ROAS (Return on Ad Spend) og ser på hvordan du kan finne ut av hva som er en god ROAS for akkurat deg og din bedrift. Vi starter på toppen, helt enkelt forklart, og jobber oss så ned i purra og detaljene.
Boost salget i høytiden!
Fjerde kvartal er en avgjørende periode for bedrifter som annonserer på nett, med hendelser som Black Friday, Cyber Monday og, ikke minst, julehandel! For å hjelpe deg gjennom dette litt travle kvartalet, har vi skrevet ned noen gode tips og triks for annonsering på Meta, Google Ads, Microsoft Ads, Snapchat, og TikTok.
Bli en Google Ads-mester: Slik optimaliserer du for best mulig resultat
En enkel guide til optimalisering av Google Ads.