Gull i B2B – Brist og PowerOffice vinner Anfo Effekt 2024!

Vi er stolte over å kunne dele at PowerOffice, sammen med Brist og Morgenstern, har vunnet gull i kategorien B2B under Anfo Effekt 2024! 🎉

I en kategori der kortsiktige resultater ofte prioriteres, har PowerOffice vist at en langsiktig og strategisk merkevarebygging lønner seg. Med innsiktsdrevet kreativ kommunikasjon har kampanjen "Har du 2 minutter?" skapt sterk vekst og posisjonering – og det med et lavere mediebudsjett enn konkurrentene.

Resultatene?

Økt engasjement blant både ledere og regnskapsførere. Dokumentert vekst i merkevarekjennskap og kundebase.
En kampanje som overbeviste både målgruppen – og juryen! At toppledelsen i PowerOffice nå er enda tettere på markedsarbeidet og har valgt å øke markedsbudsjettet, viser hvor effektivt solid strategi og kreativt innhold kan være.

Tusen takk til PowerOffice og Morgenstern for et fantastisk samarbeid og for at vi får lov til å ta del i dette eventyret av en reise! Og en stor takk til Anfo Effekt for anerkjennelsen.

📖 Les mer om prisutdelingen her: Anfo Effekt 2024

Neste
Neste

Slik lykkes du med influensermarkedsføring i 2025