Frokostwebinar
01. april kl. 09:15 - 09:45
Hvordan kombinere PR og digital markedsføring for å bygge en sterk merkevare
Anett Skjønneborg,
Gründer og Daglig Leder i Peacock
Caroline Valle-Hanssen,
Co-founder og Byråleder i Brist
I dette frokostwebinaret gir Anett Skjønneborg og Caroline Valle-Hanssen deg en praktisk innføring i hvordan du kan sy sammen PR og digital markedsføring for å maksimere effekten av de to fagfeltene. Du vil lære:
Hvordan PR kan gi betalt digital markedsføring et kraftig løft
Hva som definerer en sterk merkevare i 2025 – og hvorfor brand-building er viktigere enn noensinne
Konkrete strategier for å kombinere PR og markedsføring for økt synlighet og vekst
Enten du jobber med PR, markedsføring eller merkevarebygging, vil du få nyttige innsikter og eksempler på hvordan du kan ta strategien din til neste nivå.
Meld deg gratis på frokostseminaret 1.april og finn ut mer om hvordan vi sammen river ned siloene mellom PR og digital markedsføring for våre felles kunder.
Om foredragsholderne
ANETT SKJØNNEBORG er CEO i Peacock. Hun er en strategisk og resultatorientert PR-rådgiver med dyp innsikt i hvordan kommunikasjon kan bygge sterke merkevarer og skape forretningsverdi. Anett har lang erfaring med å utvikle og gjennomføre PR-strategier som gir varig synlighet, troverdighet og innflytelse. Med en strategisk tilnærming hjelper hun selskaper med å balansere kortsiktig synlighet og langsiktig merkevarebygging – alltid med et tydelig forretningsmål i fokus.
CAROLINE VALLE-HANSSEN er byråleder i Brist, et boutique digitalbyrå som kobler sammen forretningsstrategi og digitalstrategi. Hun har over 15 års erfaring i bransjen og en skarp forståelse for både merkevarebygging og performance-markedsføring. Hun evner å se helheten og knytte sammen ulike markedsføringsdisipliner for å skape bærekraftig vekst. Spesielt brenner hun for hvordan selskaper kan bruke digitale kanaler for å balansere fokuset kortsiktige resultater med langsiktig merkevarebygging.